Podvědomí lidí

Jak se do něj dostat? Jestliže máte nějakou firmu, ať už velkou či nějakou menší, která se právě rozjíždí, můžete si pořídit propagační materiály. To je bod číslo jedna pro všechny obchodníky. I v některých školách se učí, jak na propagaci. Nejlépe se do podvědomí lidí zapíšete, pokud jim dáte něco zadarmo. Může to být maličkost jako je například nějaký malý reklamní dárek. Lidé budou potěšení, že něco dostali a navíc je to zadarmo, takže kdo by to nechtěl. Znáte přece lidskou povahu. Tím chci samozřejmě konstatovat fakt, že každý člověk je rád i za něco maličkého, co mu druhý člověk dá. Je prostě potěšen.

Druhy

Nemusí to být ani nic velkého. Stačí klíčenka s logem vaší firmy či propiska s nápisem. To, že je tam váš název nebo logo firmy vůbec lidem nevadí. Budou rádi i tak, prostě že jim někdo něco dal. Hezké jsou i hrníčky nebo šňůrky na krk.